Fel

Fel val i livet straffar sig, de känner jag nu..
Varför kunde ja inte bara lyssna på Fredrik när han sa till mig att ja skulle stanna
kvar på Vreta?? VARFÖR?!

Nu sitter man här, hatar den skola jag går på nu, ja sa till SYOn i 9an att jag aldrig
någonsin skulle kunna ens tänka mig att gå på Nordvik för att ja inte tycker om stället.
Och vad gör man, jo man flyttar hem och börjar på Nordvik.
Jävla idioti!

Men men ja kan inte göra ngt åt det nu, känns bara som om ja vill gräva ner mig
och strunta i allt.. Eller hoppa av och börja jobba..
Men de e bara 10 veckor kvar, känns rent förjävligt!

Hade med mig Geisha iaf på skolan idag, hon skötte sig fint.. Dock blir ja lite
elak på lärare som ändrar klassrum så att man inte kan ha hunden där..
Kul Jul säger ja bara! BLÄ



Kommentarer
» Ellen

Depp hörnan!! In på banan igen. Du gillar inte att vara reserven. Heja tjejen!!

2011-03-14 // 21:15:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback