Filmer+bilder

NU kommer allt!
Haha eller de e ifrån dagens ridning..
Ja värmde upp Kozca, eller red ut i skogen en sväng..
Sen fick Pernilla rida eftersom att ja skulle rida Nikki som vanligt.
Kameran fick nå tuppjuck å ville bara filma i ca 12 sekunder i taget,
så de blev lite småsnuttar men skritt, trav och galopp i båda varven och
ett litet skutt på 50-60cm.

Nikki fick testa hoppa med, skojjsit! :)
Lekte mest bara runt med henne, försöker galoppera så mkt som möjligt för
att få upp musklerna i rumpan lite..







Kommentarer
» Natali

Hej! Jag är intresserad att ha en häst på foder. Skicka gärna ett mail till mig så kan jag berätta mer.

2011-07-01 // 15:41:14
» Sandra

Gud vad fin Kozca är!;)

2011-07-01 // 20:25:07
URL: http://jagsaandra.blogg.se/
» Amanda Pettersson! <3

Alltså guuud vad snygg Kozca är!! :D :D

Om jag hade varit lite rikare hade jag LÄTT köpt henne!!! :]

Super fiiiin!! :D

2011-07-04 // 11:29:47
URL: http://silverhurley.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback