Bättre men inte bra

Somnade vid halv 5 imorse och sov med Geisha till typ 14 tiden..
Har en aning mkt uppe i huvudet för tillfället.. Mycket handlar om Kozca,
hur jag ska göra. Vad jag ska göra på midsommar, om ja ska offra min
bästa vän för kärleken eller vad de blir som, sen så har jag inte en endaste
liten aning om vad jag ska göra till hösten.. Bilen har dessutom typ pajat,
en glykolslang som de gått hål på..
Tänker inte skriva ut allt här i bloggen.

Red iaf idag och djuren skötte sig riktigt bra, Nikki har fattat galoppen
och bråkar inte så mkt längre.
Pernilla fick rida Kozca så hon va ju lagomt lycklig :)
Kozca är verkligen helt fantastisk, hon gör det hon måste, men inte
så mkt mer än de. Men det räcker enligt mig, hon är inte dum.

Imorrn blir de till att baka Tunnbröd på jobbet, svettigt för ja är
den som står vid ugnen... :P



Kommentarer
» Lamia / Hästsport

Sv: Vi behöver alltid stall och ridhjälp ;) haha

2011-06-21 // 17:59:04
URL: http://lamiamichelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback