Osocial..

Känner mig jättedålig på att uppdatera bloggen.. fy!
Men står inte stilla i mer än 5min på hela dagen så de e rätt omöjligt
att komma nära en dator..
Jobbat idag 10-18 och sen så bjöd "K" mej på mat nere på Björnstugan,
åt dock de sämsta man kunde käka på en finrestaurang xD Stuvade makaroner å korv.....
Va faktiskt riktigt gott ;D haha

Åkte sen till mamma å pappa för att hämta Geisha.. Då visade de sig tydligen att
vi va tvugna att ta bort sommarhagen för att de va nått.. JIPPIE, de
hade ja planerat att göra till helgen..
Som tur va så fick vi hjälp så de tog inte så lång tid att ta ner och sätta upp
en ny... Hästarna blev jättelyckliga :)

Imorrn blir de väckning 08.15 för att vara hos Sjukgymnasten vid 9...
Börjar jobba klockan 10.. till 18...
Sen käka, rida och sova.. Mina dagar ser ganska likadana ut just den här veckan,
tagit på mig så mkt jobb ja bara kan :P

Skriver mer då jag har tid.. och laddar upp lite nya fräscha bilder :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback