Besökare..


Amelie - stallviggeby.blogg.se om Lagmatning:

Jätte härliga header! Är det du som tagit bilden på vattenfallet? super fin

Svar: Tack så jättemycket! Ja, det är jag som tagit bilden.. Förra året i Tyskland togs den :)


Felicia - Stall Viggeby  ([email protected]) om
Packa...?:

Vad fina ni är. :) Är det din egna?

Svar: Ja, det är min egna. Niccozca V.




Besökare ;D

Har jobbat som en dåre den här veckan, men är nu ledig i 2 dagar :D
Ska till sjukgymnasten imorgon och ringa efter veterinären för en veterinärbesiktning :)

Måste försöka komma iväg till hästarna idag och testa rida lite, dom bara står då ja
inte kan rida med sadel och inte har riktigt tid eftersom att ja jobbar en hel del..

Otroligt va mkt besökare jag haft dom här dagarna här ändå <3 hihi tack, kommentera
och fråga en massa.. Jag svarar på ALLT :D


Jag på Holiday Club i Åre :) Precis då ja åkt bil i ca 4 timmar :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback