Körning

Idag så hjälpte Sandra mig att fixa Carismas öga, gick sådär, men de ha blivit bättre.
Åkte sedan till hennes hästar, körde Avito och sedan va med då en häst skulle provridas.
Släppte ut pollarna och sedan så åkte vi å handlade lite saker för att göra julgodis :P
Eller rispuffar å choklad :) Gott som bara den!
Får kanske hem en ny sadel också snart, ska skicka iväg min andra tror ja, eller så har ja 2.

Ska snart åka till svärföräldrarna och käka å sen bli de H-sand å Parken me Sandra :)


Blir typ en sån här.. Bates Caprilli :)


Körde Avito, ardennerhingst som Sandra äger :) Med släde såklart

Kommentarer
» Annie

sv: ja jag får kolla på lite olika, men GG går bort direkt då de har för korta öron. Min häst har lååånga öron ;)

2011-01-07 // 18:18:50
URL: http://anniehoppryttarinna.blogg.se/
» natalie

haha jo. Men nu har jag ju uppdaterat ungefär varje dag på lovet.. ;)

2011-01-08 // 10:46:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback