Dag 6 - Mitt mål med ridningen

Ligger i lägenheten och myser med världens bästa kisse :) Jago!
Min telefon dog ju igår så nu ha ja en gammal nokia.. 3510i tror ja den heter :P
Men har skaffat en ny likadan som den förra och ska lämna in min trasiga
så snart e allt som vanligt igen :)

Har en lektion idag, Estetisk Verksamhet (Kropp&Själ) skulle va fotbad idag
men eftersom att ja ska vara uppe i övik igen vid 4 så hinner ja inte de..




Dag 6 - Mitt mål med ridningen

Okej, här kommer mina mål 2011:
Starta en hopptävling på Kozca
Starta en dressyrtävling på Kozca
Åka till ridhuset några gånger i veckan - träna
Lära mig mer!
Få upp min kondis

Som ni alla kanske vet så är ja inte så superintresserad av hästar längre,
jag rider för att bli bättre just nu.
Jag har inga hästlektioner alls på skolan, och ja går HÄSTHÅLLNING...
De e för att ja inte tycker de e roligt.
Kozca är bäst, hon e sin egen och helt fantastisk.
Ska egentligen rida henne på ridskolan på onsdagar, men eftersom att hon inte
är igång så rider ja Zidane istället.. De funkar men de e väl inte så jättekul..

Jag rider alltså för att bli bättre och möjligtvis jobba med det i framtiden,
det får ja se hur de blir. Ingen hästskötare alltså, beridare isf.


Zidane

Kommentarer
» onlyerik

Skorpion tror jag du är då

2011-01-20 // 21:13:51
URL: http://onlyerik.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback