Dag 2 - Presentation av mina hästar

Fortsätter med min lilla utmaning :)
Va på Olearys igårkväll (Övik) och de va riktigt trevligt, satt mest å snackade skit bara
men de va rätt härligt de med.. Inte är ja bakis idag heller :P Perfekt!

Presentation av mina hästar då ^^

Just nu äger jag bara en häst, alltså som står på mig, och som jag själv betalat.
Det är min lilla bebis, Niccozca V
Sto, f. 02, e. Zeb (avelsvärderad) ue. Granit
Rödskäck, ca 162cm.
Inte tävlat något men utbildad LB dressyr och ca 1m-110cm hoppning.
Det är den mest underbara hästen jag någonsin suttit på!
Väldigt mjuka gångarter och lätt att hantera (för mig iaf) :)
Ska börja tävla med henne nu till våren/sommaren och se hur det går..



Sedan så står det en till häst i stallet, det är Carisma.
Min lillasysters häst som jag tävlat lite.
Hon är ett sto, f.83, ca 125cm.
Mörkbrun och e. Cawdor Rhys u. Dolly II
Söt liten ponny som tyvärr för tillfället skadat sig (ögat) men enligt veterinärerna så kommer
hon bli bra igen :)
Går bara nån gång ibland och tar det lugnt som 28 åring :P


Carisma får följa med på ponnyridning när hon är lugn.. Vilket inte är
speciellt ofta..

Kommentarer
» Erica

Åh Carisma:D Hon har jag haft en gång i tiden, vart finns hon nu? =)

2012-06-07 // 17:08:37
URL: http://ericanorrbom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback