Dag 11 - Hästbloggar jag läser

Skänker först en tanke till Jens Lundström som gick bort igårkväll.. 23år gammal..
Helt sjukt att de måste hända en person som hade det så bra..

I övrigt så sitter ja å kör bil hela dagarna :P Jättekul faktiskt..
Har åkt släde med Sandra Bergman också, sen så fick ja rida på hennes
shettis hingst.. Ska se om man kan utbilda honom lite ;)

Hästbloggar jag läser:

Hastdiggaren.blogg.se - en tävlingsryttare på elitnivå (ponny)



Ryttarblogg.blogg.se - en ryttare som jag känner IRL, går på samma skola+ridskola


Denisericsson.blogg.se - en duktig liten tjej som haft många hästar, utbildar ->säljer


Lamiamichelle.blogg.se - hoppryttare ifrån Umeå, jag har agerat hästskötare för henne när hon va och tävlade på ponnyerna i Kramfors.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback