Dag 17 - Mina tränare

Sitter hemma och segar, har släppt ut Kozca och väntar nu bara på att
tiden ska rinna iväg..
Måste beställa hem nya stigläder så att ja kan rida igen ju!

Mina tränare just nu:

Sara Nilsson 
Godkänd ridinstruktör (level 2),
C-banbyggare i hoppning,
tävlingsryttare i hoppning samt dressyr
Har tävlat upp till 125 hoppning och LA dressyr

Hon är även min ridlärare på hoppspecialen på onsdagar.
Har ridit för henne sedan 2006 tror jag, till och från.


Sara Nilsson på hästen Jack


Niclas Parmler
Licensierad B-tränare i hoppning sedan 1999.

6 år som beridare i Tyskland (varav 3 år hos Schockemöhle),
tävlade även svår hoppning med segrar och placeringar i Tyskland.

1:a i Hannoveranerchampionat

2005 svenskt rekord i höjdhopp med hästen Quidos.

De hoppade då över ett hinder som mätte 2,15meter!

Har tränat för Niclas 2-3 gånger då jag hade Wonder,
och ska nu den 25-26 februari träna för honom med Kozca för första gången!


Niclas Parmler

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback