T O D A Y

Har sjuuuuuk träninsvärk sen igår då ja red, kan knappt röra mig xD
OCH för att göra de extra hemskt så har jag gått ont i halsen med, blää!

Tog mig till stallet iaf och mockade, tänkte rida med men då va dom som
skulle byta dörrar i stallet där så ja antog att Kozca skulle skita knäck om
ja tog in henne xD

Körde sen ner till byn och hämtade lite grejor till min moster :)

Sen har ja inte gjort ett piss...
Freddan å jag gjorde lite potatisbullar å bacon till middag..

Det vi inte får missa idag är TOP MODEL och HOUSE såklart! :D haha

Har typ inga nya bilder, ska se vad ja hittar ^^


Bjuder på en bild av vårt vardagsrum :) Som ja i övrigt ÄLSKAR! <3

Vår älskade kisse Jago :)

Imorse, kändes som om ja va förlamad i benen xD

Massa snö ute nu, sjuuukt mys!


Imorrn bär det av till E S T O K O L M O! :P hihi
Stockholm here I come!
Ska handla julklappar och umgås med min syster <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback