S N O W !

Det snöar för fullt ute, och jag ska snart pallra mig upp ur sängen, men
måste göra lite skoljobb först..
Kl. 14 har ja tid på skolan å ska redovisa typ allt..
struntar lite i föredraget, har ingen aning om vad man ska prata om isf "/
Vore riktigt nice om man kunde få ett VG i Engelska C nu..
då har ja VG i Engelska A, B å C :)
Men är rätt nöjd om ja får godkänt med..
har ju trots allt Svenska A, B å C med..
och Matte A & B..
Skriver sen då ja kommer hem
Kommer ihåg hur dålig ja va på den här bilden.. aldrig haft så ont i ryggen i hela mitt liv..
Trodde ja skulle gå av en natt där, då åkte febern upp till nästan 40 grader med.. (har normalt 36,2)
Som tur är så va ja på rätt ställe å dom kunde ge mig smärtstillande direkt i blodet.
Mys

Kommentarer
» Matilda

SV: haha ne de får man inte glömma ;)

2011-12-12 // 15:05:20
URL: http://vickysutbildning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback