Dålig uppdatering..

Sorry för att jag varit lite dålig med uppdatering.. Haft lite mkt
för mig dom här dagarna..
Kom hit ner till Stockholm igårkväll och har varit på stan lite idag,
blev superdåligt väder på förmiddagen så de blev ingen Gröna Lund för oss "/
Får se om vi tar de sen.. dom stänger ju kl 23 så de e lungt än så länge :)
Jag och "K" hade våran 2års dag igår :) <3
Fick blommor och en weekend i Lycksele på hotell..
Ska åka ut till Ulvön på fredag och bara mysa på fredag med :)
Älskar verkligen honom! <3 hihi
Ska kanske gå och hyra nån film å lite snacks med Pernilla också :P
Den här har jag åkt runt i lite.. typ i Rättvik :) Har ett riktigt nice sound ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback