Vrks möte

Åkte in på skolan idag och hade lite Engelska och Samhäll,
sedan så tog jag mig till mor och far å checkade till min lägenhet
som ska renoveras, pratade om vad som skulle göras osv.

Vet fortfarande inte om jag ska ta det här jobbet i Skåne, är väldigt sugen
på det men det kommer förstöra allt mellan mig och "K"...

Har iaf haft Vibyggerå Rid- och körsällskaps möte nu här i lägenheten..
Jag har städat så ja blivit helt svettig så att de skulle se bra ut här inför de :P
Va trevligt att sitta å fika och snacka häst några timmar :)

Ha precis hoppat ur duschen nu iaf och sitter å tittar på tv och har lite tända ljus
och bara myser... Känner att ja behöver de, för att fundera ut vad ja vill med livet..


Love is hard

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback