:P

Höll på att försova mig imorse :P Eller typ med vilje, min
telefon dog igår och ja fick inte laddaren förrän imorse, skulle egentligen
blivit väckt men som sagt telefonen va inte ens igång ;)

Vaknade iaf 07.50, och ja började skolan 08.40 och det tar ca 20min
att köra till skolan.. Så de va bara att pallra sig upp och åka..
Va faktiskt riktigt bra att ja åkte dit för att nu fick ja reda på att ja kommer
få ett klart GODKÄNT i Matte B :D

Ska kanske ta mig en tur på Kozca, blir nog hockeyplanen igen så att vi kommer
igång lite med muskelbyggandet, fast ja tar nog sporrarna idag :P haha och
en halsrem....

Är hemma nu, 10.10 igen :P Nice med bara en lektion


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback