Off

Sorry för att ja varit lite off i helgen men jag, Pernilla å Geisha ha varit på en liten RoadTrip..
Åkte i fredags.. Till Linköping först och främst, där vi sov hos min kompis Emma :)
Sedan på lördagmorgon åkte vi in till Ikano å handlade lite de som fattades och käkade innan
det bar iväg vidare.

Hamnade på Axells Palomino i Skånes Fagerhult (5mil ifrån Halmstad) där jag fick en guidad
tur runt på gården samt fick rida Nero en 5årig Ungersk import, skimmel.
Red i ridhuset och visade lite vad jag kunde osv, Nero testade mig en del och det var antagligen
därför Anne valde just honom.
Det gick iaf jättebra, och vi åkte därifrån med ett leende på läpparna. (Har alltså sökt jobb som
beridare och jag får jobbet om jag vill ha det)


Nero, f.06.

Åkte igenom Halmstad och upp genom Göteborg till Lysekil, där vi sov hos Pernillas killkompis.
Nästa morgon blev tidig, väckaren ringde 08.00 och de va bara att sätta sig i bilen och åka.
Vi styrde emot Örebro. Åkte via Trollhättan, Mariestad.

I Örebro provred vi en D-ponny f.05 som skulle lånas ut på foder, gick rätt okej, hon va väldigt
pigg men inga olater.
Får se om hon får komma hem till oss :)


Nicki

Och sedan så åkte vi hem till norrland igen, va här hos mamma och pappa halv 10 på kvällen,
lagomt trött och slut nu..


Kommentarer
» sandra

hej

vad dutig du är:) drygt att köra så långt, o i storstan!

Så du kanske ska flytta o jobba som beridare hur känns det då? Är det Pernilla som ev ska ha d-ponnyn ser jätte fin ut!



kram

2011-04-04 // 12:35:57
URL: http://sandraawiklund.blogspot.com/
» linda

Oh vilken snygg häst verkligen, där jobbade min kompis två sommrar i rad :)

2011-07-02 // 20:50:09
URL: http://lindaboquist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback