Skolan nu igen då

Jag har varit väldigt duktig och tagit mig till skolan idag, va ganska
chill dag eftersom att vi skulle bara vara ute hela dan.
Sopade läktaren i ridhuset, tog bort del av hage, handlade och kastade sten sen fika på de.
Slutade vid halv 3 och började 10... Helt perfekt!
Kom hem till en väldigt trött Jago och en orolig Fredrik.
Jago kastrerades idag och har fortfarande inte piggnat till riktigt, så nu ligger han i min famn
helt slut och bara myser :) <3

Serverade btw kaffe + fika på kyrkan i söndags :P
Va väldigt mkt folk men det gick bra, alla kände igen mig via mamma så de va rätt kul faktiskt :)
Fick några hundralappar för det så de kanske blir ett hål i tungan på fredag :D

Ska åka och rida Oden imorgon om vädret tillåter :)


Tungsmycke, 14K Guld :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback