Jobbigt värre

Imorgon är det heldag på schemat.
Är uppe hos mamma och pappa nu och ser på House, får se om jag
sover över här eller om ja kör hem.
Längtar till hoppträningen imorrnkväll!! <3
Ska kolla om jag kan tenta av en del kurser så att ja inte behöver vara på
skolan så mkt..
Annars i värsta fall så måste ja byta skola, man kan inte vara på ett ställe
där man inte trivs... Även fast det bara e några månader kvar..
Sen får vi se om jag ska bo kvar i lägenheten eller flytta upp hit på kontoret
(3a typ)... Om en vecka ungefär vet jag helt säkert.

Om det är bra väder imorrn så ska ja ut och fota! :D Va sjukt längesen och ska
ta med mig mina kameror nu så nu j*vlar! :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback