God mat och härligt sällskap

Nu har man käkat och är helt slut.
Kan ju berätta dagen lite kort..
Vaknade av väckaren vid 7 tiden och gjorde iordning mig för att
åka till Sundsvall. När jag skulle gå ut efter cykeln (för att ta ut pengar)
så va cykeln borta.. Visade sig att de va pappa som hade snott den av mig,
va bara att stanna hemma eftersom att ja har tvättid idag också...
Så har tvättat, städat och gjort iordning allt, gick å handlade med Ellie & Timmy
på Ica´t och startade grillen :)
Fixa sallad, melon å potatis i ugnen och marinerade köttet med Honungsmarinad.
Käkade och nu sitter vi här allihopa (Pernilla, Jag, Ellie och Timmy) och ser ut som
om vi kan spricka närsomhelst :P
Har godis av alla dess slag, chips, popcorn å läsk som ska ätas upp under kvällen :)
Imorgon ska jag ha hand om en massa barn vid Mäja Fäbodar sen Surströmming
i Viksätter senare.


dagens dryck, dock alkoholfri :) Strawberry/Lime :P Mumma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback