Snöstorm

Tycker det är så underbart härligt att vakna av att väckarklockan ringer 05.30 varje
morgon och man måste verkligen kliva upp.
Klär på sig som man ser ut som en Michelin-gubbe, går utomför ytterdörren och fryser
typ till is direkt.. YES va pigg och glad man är!! -17C och nyvaken.. Passar inte direkt
bra ihop..
Men de e bara att bita ihop sen när man kommer tillbaka igen och kollar sig i spegeln
så har man väldigt röda fina kinder.. VACKERT!
Har inte ridit heller eftersom att det har varit sjukt kallt och snöat...
Men jag har hållit till på körskolan en hel del och nu e de inte långt kvar!
Har mest troligt körkort inom en månad :D hihi

Kom på att ja fyller år om några dagar också :P typ 6 xD
18år, känns helt overkligt men vad ja vet sant haha, ja ska inte kalla mig själv
gammal men tiden har gått så sjukt fort!

Imorgon kommer bli STRESSIGT!!
Skola hela dagen, är hemma vid 17.00.
Ska vara på EFS senast 17.30, ska alltså hinna göra mat till BÅDE mig och Fredrik
på den halvtimmen, och det ska inte vara Köttbullar och makaroner!
Sedan så är jag där till 19.00, ska försöka hinna lasta Kozca på en kvart eller nått
och sen åka till ridskolan. Kommer hem vid 22.30..
Vet inte om ja ska få ngn annan som rider istället för mig i Kramfors så kan man
vara lite mer social med barnen på EFS.. Ska vara julavslutning med tårta och en
massa fika och lekar så de drar lite mer faktiskt än att vara ute i kylan å hålla på..


Kommentarer
» N

snälla, kan du rösta på black jack till årets häst 2010? skulle betyda mycket, kram på dig! :)

http://www.libresse.se/Pages/General/FlashContainer.aspx?id=58004&flashparamcontributionid=272057

2010-11-23 // 21:47:46
URL: http://blackijacki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback