Snö

Det kommer ner lapphandskar ifrån himlen och här sitter jag och bloggar.
Hade en jättetrevlig kväll igår med Niklas å Sandra, åt Tacos och de
va allmänt mysigt :)
Idag e ja inte på direkt bästa humöret men man kan ju inte vara glad
24-7 heller.
Pernilla e här å ser på tv men ska snart ner till Sundsvall å lämna mamma, som
ska åka ner till Stockholm och vara där 1v.
Kozca vill nog att ja ska vara lite social med henne med så de blir väl
en liten tur i skogen..
Fredrik e i Umeå så man e själv till sent ikväll..

Och ang. föregående inläggs kommentarer så håller jag med Maria,
om ingen vill läsa min blogg, varför går man ens in på den och skriver?
Det är inte tvunget att läsa min blogg, så vill man inte så behöver man ju inte
heller. Jag tycker de e rätt skönt att få skriva av mig, och de e bara att
respektera varandra och låta man få vara sig själv utan att någon ska hålla
på att gnaga... Väx upp, jag vet att du som kommenterade är ifrån H-sand
och jag vet att du är 18år, inte 3, men ibland undrar man...


Dagens bild går till Jago, som är världens bästa katt! <3 :)
lite gnällig på mornarna bara

Kommentarer
» denise ericsson

SV: idyllens Ohara

Tack för att du hörde av dig, och jag håller med dig. varför ska man sälja en outbildad häst för det priset?

Tack för din komentar

kram denise

2010-11-16 // 10:18:16
URL: http://denisericsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback