Sluta på Vreta till hösten? :O

8/4 12.00
Möte med SYO och Mentor (Brita Oldbring) för blivande 3or på Nordvik..


Känner att jag ändå inte ska jobba med hästar i framtiden, men vill ändå göra klart gymnasiet.
Så vi ska försöka fixa så att jag kan gå sista året på Nordvik :)
Blir mkt bättre ekonomiskt också, eftersom att jag kan bo hemma och kanske ha Kozca i By (Hos Caroline och Mats)..
Köra moppe till skolan ca 15min, helt okej tycker ja.

Dock vill man inte lämna Vretafolket, men jag måste göra det som känns bäst för mej och mitt liv.

Åker dock till Tyskland iaf :)

Så det händer saker hela tiden ;) Men jag hoppas verkligen att det blir som det är tänkt nu,
skulle bli så fruktansvärt mkt enklare!

Ska åka in till vårdcentralen till veckan å kolla upp de här med dammallergin..
Hade stalldag idag, och jag skulle rida Spacy (hoppa dogleg) men jag kunde bara värma upp
sen så va de så dammigt (inte mkt) så jag fick bara trava av och gå in i stallet igen.
Går skitbra utomhus, men inomhus går de knappt 15min.

Red Kozca igår, och hon va SJUUKT pigg, kanske för att hon inte blivit riden sen i torsdags,
men ändå.. Va mer i luften än på marken och kunde inte koncentrera sig alls.
Får se hur hon beter sig idag :)

Min moppe startade igår också!! :O
Den som stått ute hela vintern och ha varit översnöad, gick t.om. att köra bort till stallet och
tillbaka utan att den dog eller dummade sig :P :D <3

moppen som börjar bli översnöad ^^

PÅ FREDAG KOMMER MIN ÄLSKADE FAMILJ NER HIT!!!!! ;D
Förhoppningsvis Fredrik också.. :P<3


Kommentarer
» Pernilla

Jag kommer inte följa med . . :/

2010-03-31 // 16:59:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback