Inte kul!

Jag vet allvarligt inte vad jag ska göra!
Jag är sjuk HELA tiden, Kozca är öm o bakknäet/ljumsken typ och sparkar när man rör där (antagligen sen vi gick omkull), jag tappar hela tiden mer och mer intresse för hästar, men kan inte komma ur det i vilket fall som helst, eftersom att jag inte har typ nått annat intresse överhuvudtaget.. visst slalom och köra skoter.. Men på sommaren då? Tål inte hundar, så det går inte, katt har jag redan, men man kan inte vara 24/7 med sin katt!
Just nu så ser ja hästarna bara som ett jobb, inget intresse.
Visst jag verkligen älskar Kozca, men jag hatar att rida, det är okej att stå och bara pyssla, men rida, BLÄÄÄ!
Vill isf ha sjukt mkt hjälp, och träna 2 gånger i veckan, men det finns verkligen inga pengar alls till det.
Familjen knakar i fogarna och jag vet ingenting längre, bara att jag älskar dom och att jag älskar min häst och min pojkvän, det är det som är det viktiga i mitt liv, inget annat! <3


Kommentarer
» Pernilla

skaffa ett jobb då, och sen så får du ehlt enkelt stå ut med att du e sjuk för om du hela tin säger ja e sjuk ja e sjuk bla bla bla så kommer inte de bli bättre tror ja iaf ... men ring t den där gubben som du pratade med förut när du var sjuk. (: puss och kram från "lapparna" <3

2010-03-21 // 22:21:22
» Tessan

Låter inte kul!

Gud va jobbigt det måste vara just nu.. men det kommer säkert gå över, allt förändas och förhoppningsvis detta med :)

Lyckospark från mig

2010-03-21 // 23:24:07
URL: http://tossan.blogg.se/
» Natalie

Jo det ligger redan i påsen så :/, men det är storlek full så det passar häst.

Rött är det.

2010-03-22 // 15:02:41
URL: http://ostmannatalie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback