Världens finaste! <3

Vaknade vid 12 idag, fick väcka Pernilla :P
Gick ut till stallet efter en stund, mockade och Pernilla gjorde iordning Kozca
inför en ridtur :)
De va -15 grader och solen sken! Helt underbart väder verkligen! <3
Pernilla red på fältet en stund tills hon gav upp och jag satte mig upp :)
Herregud vad jag älskar den hästen!! <3
Hon är bara helt enkelt bäst, satsar på att tävla för första gången i Mars :)
Hoppning 90-1m.
Måste fixa ett jobb på måndag, annars vet ja inte hur hela mitt liv slutar faktiskt..
MÅSTE fixa det! Får inte komma med några undanflykter och ja får inte glömma!


Pernilla & Kozca utanför huset <3

Pernilla & Kozca på fältet

Jag och Kozca <3

Pluttan är bäst!


Kommentarer
» Tessan

Gud vilken fin häst! <3

Älskar när dom är i den färgen, vit-bruna (':

2010-02-01 // 23:47:33
URL: http://tossan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback