SUUUUCK!!

Hopptränade igår på Kozcis :P
Gick väldigt bra, fick henne runt en liten bana och hon va suuperpigg!! :P
Dock väldigt läskit med vattenmatta xD
Kanske både dressyr och hoppträning nästa vecka :)

Klev upp imorse vid 07.45 och gick ut i stallet, täckena, spånbalen, höet låg
helt konstiga ställen än när ja gick ifrån stallet igår.
MYSKO och Kozca vågar inte ta i täckena för att de låter så mkt så hon ha iaf
inte rört dom..

Liten tomte frågetecken

När jag satte på täcket så va "rumplappen" borta också, letade överallt men kunde
inte hitta den.. Då va den typ halvt översnöad i hagen, där hästarna inte brukar vara.. :S
Sjukt konstig.

Åkte sedan till skolan å käkade Potatisgratäng med nån biff..
Mått skitdåligt sen ja kom hem, så jag får se hur jag gör med ridningen idag..
Måste iaf ut och skritta, sen mocka åt både Kozca och Turbo "/

Joooobbbiggtt!!!!
Försökt söka lite jobb iaf..

Bebis!!

Söwtnowseeen! <3<3

Kommentarer
» Tessan

Hoppas du hittar ett jobb. Vad har du tänkt att jobba med? ^^ Elr aa har du något önskemål?

2010-01-22 // 19:18:34
URL: http://tossan.blogg.se/
» Tessan

Svar på "Hjälp? ." ...

Jag har försökt med att byta tema. Men hur byter man temabild? :O

2010-01-22 // 19:27:10
URL: http://tossan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback