Pluttis!! <3

När jag och Anna kom till stallet imorse, så gav vi alla hästar hö osv.
Och Kozca va helt full av spån :P Hon hade legat å sovit FÖRSTA natten på ett nytt ställe :) <3
Fixade allt och gick sedan hem å käkade frukost.. Tillbaka igen och släppte ut alla.
Tog sedan fram Turbo och Kozca på stallgången och gjorde iordning dom.
Testade en gammal sadel på Kozca, men den satt lite konstigt, funkar om jag har en
tjock pad under.. Dressyrsadeln låg bättre så jag tog den ist.
Hon kunde ha benskydden ja hade till Wonder förut, dock va dom för stora för Wonder.
Alldeles lämpliga åt Kozca :) Möööjligen ngt små...Om man ska vara petig.
Skrittäcket som ja hade åt Wonder passade också ;) PERFEKT! :D
Pluttan
Sötnosen i stallgången
Hon va skitpigg och kollade på ALLT! :P Badkaren som va längs vägen va läskiga..
Gick annars bra, galopperade lite i ridhuset efteråt, skoj skoj! :)
Sen va de jätteläskigt när vi gick in i stallet igen, det rördes överallt, men bara man kom till
uppbindningsplatsen så gick de bra :) Jättesnäll
Gick hem en sväng efter vi plockat undan alla grejer.
Tänkte på Kozca att hon va helt själv i stallet så jag gick ut till stallet och mockade
och fixade maten.. Gick väldigt bra faktiskt, men jag blir mer och mer kär i den hästen! :)
Busade lite med henne i boxen tills Lone kom och ja höll henne sällskap när hon mockade
åt Mille.
Tog sedan in alla hästarna och sopade stallgången.
Gick sedan hit hem, men vill gå till stallet igen bara för att kolla om Kozca lever, helt
säker att hon gör de men ändå ;)
Jag har hittat min drömhäst :D <3

Miss my boy <3 "'/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback