Bio med Line & Pernilla

Line ringde mej och frågade om vi kunde åka på bio ikväll istället för imorgon.. (It´s Complicated)
Visst, sa jag och började tänka lite..
hmm.. Har jag några pengar till det? hmm.. nae.. jag har inga pengar alls xD
Frågade Pernilla, har du pengar? Eh.. Ja, typ 3000 xD
Men hon ska köpa en ny ridhjälm för pengarna, men jag gissar på att det blir hon
som betalar iaf, åsså får ja betala tillbaka då ja fått nya pengar, den sista :)
Pernilla red Kozca idag också, gick väl ganska bra tycker jag.
Hon stannade inte, hoppade inte, bråkade inte särskilt mkt.. Va bara typ skänkeldöv
för henne och ville inte riktigt lyssna på va Pernilla sa xD
Blev så sugen på att kliva upp efter en stund att ja va tvungen att gå hem :P
Såg på Ghost Whisperer och städade sedan lite :)
Ska göra iordning ngn mat nu, och skicka Pernilla in i duschen..

jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback