Ont i magen som vanligt

Sitter i skolan och bloggar lite..
Har sjukt ont i magen igen och ja funderar på att
åka och kolla upp det imorgon eller ngt,
idag så har ja körlektion 1½ timma så mamma kommer
och hämtar mig här på skolan å skjutsar..
Nu står lilla Carisma tillsammans med Kozca i Ullånger också,
red upp henne dit efter ponnyridningen.
Så himla söt när hon vägrade gå igenom gångtunneln,
stegrade och vred sig i luften för att komma undan.
Ja pratade i telefon, drog i ena tygeln, bankade på med lite
ponnysparkar, Carisma stegrade igen, ja klev av och hon
följde mig som en hund igenom tunneln.. 28år gammal javisst haha :P
De e tur de e nära till backen så de va bara att kliva upp igen efter
tunneln va slut ;)

Hade glömt bort att ja hade matte idag med, kul jul...

Sen måste ja bara skriva om gårdagen, Fredrik kom hem (han har varit
borta över helgen) så Jago blev helt tokig och överlycklig..
Ja ha knappt fått sova ngt för att Jago legat på mig hela nätterna och
satt klorna i halsen på mig.
Så INATT har jag sovit som en stock, varmt å mysigt :)
Håller alltid om Fredrik eller har en hand eller ngt på honom bara för att
ja inte ska drömma mardrömmar xD haha


Min älskade Fredrik <3

Kommentarer
» Sofia

Jättefin blogg :D

2010-12-06 // 21:18:10
URL: http://sofiacamming.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback