Medicin

Jaha då går man på medicin igen, kunde inte vara kvar på skolan..
Hade så himla ont i magen, så mamma kom och hämtade mig.
Åkte upp till Övik, ja körde en dubbellektion på körskolan, fick riktigt
mkt med beröm :D
Sen så åkte vi till sjukhuset och fixade lite medicin, gick bara till apoteket
men dom sa att ja skulle testa den här och om de inte funkat inom en
vecka så ska jag antingen få lite starkare eller kolla upp det.
Jag kan säga att de funkar lite, men ja känner fortfarande att jag har ont
i magen.. Inte lika kraftigt nu alltså.
Sen åkte mamma och jag till King Square (Kinarestaurang) och åt massa
god mat ;D

Nu bli de stallet, Fredrik får köra för ja köpte lite foder i stan också som
måste upp.


Sugen på att fota fota fota!!!!  :D hihi de e så fint ute nu med all
snö i träden och frost å allt! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback