Lite kyligt kanske

Varit på skolan idag, hela dagen!
Började med att bussen som skulle anslutas med min buss va
försenad, som tur va så satt ja i den varma bussen som väntade så
ja frös inte iaf.
Sen så hade vi Svenska, va rätt lugnt, ska göra Muntliga nationella nästa vecka där..
Naturkunskapen dåra, ska skriva om nånting... som handlade om nånting xD haha miljögifter typ.
Engelskan funkade, eller Adine, jag och Vanja jobbade jättebra och sen då vi skulle skriva ut
allt så blev allt bara bajs å allt försvann.
Bara att börja om...
Sen skulle vi då ha Hästens Utbildning (Ridning/Unghäst) och de e ca -20C ute så de
va ju roligt.. Elena longerade Aquatini som ska visas på 3års testet till våren.
SJUUUUKT kallt!
Gick till bussen med Elin, va ju inte direkt så mkt bättre, så ja skulle inte förvåna mig om
jag blir förkyld.. Har bytt strumpor och har en filt om mig men de funkar inte riktigt.
Hoppträningen blev inställd också pga. kylan :( Skulle ha haft med mig Kozca... men men
ska ju iväg på lördag iaf på Horsemanshipträning.


Utsikt över byn som jag bor i ^^ (2009/2010)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback