Ja kommer att dö

Känns som om ja kommer frysa ihjäl!
Har skrivit prov idag och de gick bra, VG..
Men ja drar mig verkligen att gå upp till stallet!
Önskar att mamma eller pappa e här och skjutsar mig..
så SJUKT kallt!
Jago har tur som slipper gå ut, han sover här bredvid mig..
<3
Och ja saknar Tyskland, varmt å skönt.

Påminn mej förresten att jag ska lära Fredrik att göra stuvade makaroner..
Han har misslyckats två gånger nu.. :P Söt han är när han skriker på mig
och säger att jag måste fixa så att den blir bra haha <3


Jago.. som snarkar..


Älsklingshästen <3 Saknar honom massor!!

Kommentarer
» malin

Sötis häst :-)

2010-12-16 // 08:03:50
URL: http://malinrosander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback