Full rulle

Dagen dåra..
10.00 Kliver upp ur sängen, väcker Pernilla.
10.30 Uppe i stallet och släppt ut hästarna, mockat och sitter och väntar på att hästarna ska äta upp sin frukost.
11.00 Tar in Carisma, gör iordning för ponnyridning.
11.15 Rider iväg på en väldigt pigg ponny, ringer Maria och ber henne göra frukost ^^
11.30 Uppe på Nordbo, knyter fast Carisma i dragkroken på en VALP (bil), käkar frukost.
11.45 Börjar gå runt lite och lilla Carisma e lite VÄÄL pigg, några barn kommer och frågar om
man får rida på hästen och jag vågar helt enkelt inte säga ja, även fast de e ponnyridning
och jag är den enda där med häst.
Så jag kollar runt lite vart man kan gå där de e lugnt, men de gick inte så bra.
Rider iväg en sväng men då stod hon bara och hoppade fram..
12.35 Rider hem mot stallet igen på en HET Carisma, stegrar, hoppar, skuttar, skenar... INTE bra!
12.45 Åker till ridskolan med Madde, direkt ifrån stallet.
13.10 Är på ridskolan och kollar vad jag har för uppgifter
14.00 Luciashowen börjar, jag springer med en ponny på gymkhanan.
17.00 Åker ifrån ridskolan, Thomas hämtade mig, Pernilla och Frida
Käkade middag hos Lena och Thomas, VÄLDIGT gott.. Spelade lite Sims 3 på datorn med,
va så himla längesedan sist..
20.00 KÖRDE ifrån Nora till Ullånger, Pernilla mockade och vi tog in hästarna
Och nu sitter jag här framför tv.n och datorn och tittar på Beck och lyssnar på när Fredrik
snarkar i soffan ^^ haha Köper lite julklappar på Tradera med, PERFEKT! :)

Skola imorrn då..
Hahah orkade ni läsa? xD Ja e helt mörbultad iaf, träningsvärk sen igår också.

Lägger upp en liten bild på Carisma ifrån idag också..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback