Asarnas kyla

De e sjukt kallt ute idag!!
Tog med kameran upp till stallet när ja släppte ut också, men
de va nästan så att de inte gick att fota för att händerna höll på att förfrysa..
Tänkt att de ska va hoppträning ikväll men får se hur kallt det blir.
Ska iaf köra ner Dillys till Kozca å Carisma, ska vara hästvakt i typ 2 veckor.


Utsikt över lilla Ullånger där jag bor :)


Gamla hästar vill också rulla ^^ Vet ni något om gråstarr på häst? Tror Carisma fått de på vänsterögat..


Kozca ville också rulla :) <3 så himla söt!!


Kozca är kärlek så är det bara :)) <3


Här bor jag, Fredrik och Jago :) En 3a.. Eller egentligen är det Fredrik och Jago som bor här men jag har liksom
flörtat mig in på nått sätt så nu e jag inneboende också xD :) OCH det va jag som tog dit Jago ^^!


Kommentarer
» Sussi

Hur ser ögat ut? Johan har nedsatt syn på vänster öga. Han har en gammal hornhinneskada sedan flera, flera år tillbaka som nu i sensommar har brett ut sig så han är disig i delar av ögat. Ser inte snett framifrån alls men det är inget som stör honom, ögat har inte reagerat negativt heller på förändringen.

2010-12-23 // 19:23:18
URL: http://tantgigant.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback