Sick again

Mamma och pappa kom ner till mej i Linköping i fredags och stannade till på måndagen.
Jag jobbade lördag och söndag i stallet, sedan hade jag in+utsläpp på Sjögestad på måndagen,
ganska slut efter det så det va väldigt skönt att sätta sig i bilen och åka 70mil norrut :)

Annelie red Kozca på söndagen och det gick väldigt bra, förutom galoppen (hon kunde inte fatta galopp, jag satt och tänkte hur jag gjorde men funkade inte) så hon ska hjälpa mej 1-2 dagar i veckan å rida,
sedan tipsa lite om vad jag kan göra när jag rider.

Härligt att ha någon som man vet verkligen kan, och att Kozca accepterar henne också :)
(Annelie va med och tävlade i Allsvenskan 2009, och om jag inte minns fel kom dom 2a)

Men jag lyckades iaf bli sjuk i fredags så de va ju allmänt jobbigt att jobba i stallet, men det va bara
att bita ihop och tänka på dom pengar man tjänar ihop.
Sitter och tittar på lilla Tudor som ligger i fotöljen helt utsträckt och sover ;) <3
Världens mest underbara katt! (och mimsan)

Har inte träffat Fredrik än, men han skulle hämta mej på väg ifrån jobbet vid 16 :)
8 månader imorgon, helt sjukt va tiden går...

Får se om man rider lite med Pernilla idag, förhoppningsvis på lilla Carisma :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback