Test ^^

Stadium

2009-Hetaste Test Ever! svara ärligt annars kommer kärleken vara förstörd förevigt!

*Kryss-Frågor*


[x] Jag är Tjej.

[ ] Jag är Kille.

[x] Jag har kramat en Tjej

[x] Jag har kramat en Kille.

[x] Jag har pussat en Tjej på kinden.

[x] Jag har pussat en Kille på kinden.

[x] Jag har pussat en Tjej på munnen.

[x] Jag har pussat en Kille på munnen.

[x] Jag har gjort ett Sugmärke på en Tjej

[ ] Jag har gjort ett Sugmärke på en Kille

[x] Jag har duschat med en Tjej. 

[ ] Jag har duchat med en Kille. xD

[x] Jag har badat med en Tjej.

[x] Jag har badat med en Kille.

[x] Jag tycker om att Kramas.

[x] Jag tycker om att Pussas.

[x] Jag tycker om att Mysa.

[x] Jag har delat säng med en Tjej.

[x] Jag har delat säng med en Kille.

[x] Jag har Kollat in motsatta könets ass.

[x] Jag har kört kläd-poker.

[/] Jag har strippat.

[ ] Jag har haft sex med mer än 10 personer.

[ ] Blir ofta kåt av porr.

[ ] Blir kär vid första ögonkastet

[x] krävs tid för att vinna mitt hjärta. För att man ska kunna kalla det kärlek så ja, det krävs tid

[x] Gillar när motsatta skriver sexiga sms.

[ ] Tycker inte om när motsatta skriver sexiga sms.

[ ] Älskar personer som kräver uppmärksamhet jämt.

[x] Tycker inte om personer som kräver uppmärksamhet jämt.

[x] Älskar personer som kan vara galen när det behövs.

[x] Har supit mig full på fest.

[x] Har fixat en fest.

[x] Har varit kär i någon som inte tyckt om en tillbaka.

[x] Har varit för sen med att berätta att man verkligen älskar någon.

[x] Tycker att man ska vara vänner efter ett förhållande.

[x] Tycker att man ska vara vänner även fast båda inte är kära i varandra.

[x] Tycker att någon är så het så det bränns.

[ ] Tycker att det är jobbigt när folk är på en hela tiden om att man är så snygg.

*5-Svar-Frågor*

Vem är den snyggaste killen du vet? Zac Efron (sök på google xD)

Vem är den snyggaste tjejen du vet? hmm.. vet faktiskt inte

Vem är den fulaste killen du vet? haha vill inte säga de e riktigt taskit.. går i min skola..

Vem är den fulaste tjejen du vet? Hmmm... vet inte riktigt.. men jag vet en..

Vilken kille/tjej skulle du hellst kyssa nu? Fredrik <3<3

*10-Snabba-Frågor*

[x] Kärleken är viktig för dig.

[x] Att kramas utan anledning betyder mycket för dig.

[x] Heterosexuell.

[ ] Homosexuell.

[ ] Bättre liv med en snygg Kille/Tjej.

[ ] Slåss mycket

[ ] Många snackar skit om dig.

[/] Du snackar mycket skit.

[x] Du tycker om någon nu.

[x] Älskar att vara med kompisarna

Va bara tvungen att göra den xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback