Stalldag och är på super humör :D

Väcktes 06.45 av Anna.. Ut till stallet och fodra alla hästar.. Sen hem tillbaka,
då va vi för pigga för att gå och sova igen så vi drack lite te och gick ut igen sen :)
Tog ut alla och mockade osv. åt Wonder..
Är på skitbra humör idag :D Vet inte varför men så är det :P
Har dock inte hunnit käka någon frukost än, men det blir nyponsoppa eftersom att
det är så himla gott xD
Åt varma mackor igår! :D OCH Popcorn :P
Allt går verkligen helt perfekt nu, det skulle va ännu bättre om dom ringer och säger
att dom kommer och hämtar Wonder om 2 timmar xD
Vill verkligen byta upp mej nu, även fast jag älskar Wonder också så känner jag att
ja behöver göra någon förändring :)
Funderar på att pyssla lite med hemsidan (Traktorklubben) eller om jag bara ska
lata mej vid FarmVille och bara ta dagen som den kommer.. :)
När jag pratar med Fredrik också så känner ja att jag verkligen längtar hem, men
jag lever här nere och det är väl huvudsaken?
Ska upp till Östersund med honom till Gabbis 20års fest v.39.. Då Anna är iväg och
tävlar dock, men jag följer med henne v.41 ist :) <3

Älskar verkligen den här låten, vet inte varför, men den e grym!

http://www.youtube.com/watch?v=kB67HO8tkQs

Kommentarer
» muees !

och du säger att ja ska äta riktigt xD nyponsoppa är väl inte så mke "fett" i ? :P hälsa ragnar :D <33

2009-09-14 // 10:59:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback