Skola igen nu då...

Fick reda på igår att vi bara skulle ha "Dont drink and drive" dag så det är ganska slappt..
Men det behövs.. De va tacos till lunch men jag kunde inte äta de pga. halsen :'(
Så jag fick äta nån äcklig, slajmig pasta med skinksås..
Ska in till Ikano i em och titta på lite maskeradkläder ^^ Det kommer bli grymt
roligt!
Hoppas allt passar bara..
Sen fick ja lite panik imorse när jag drog på mej mina älskade diesel jeans.. Dom satt inte ens
fast! :O Dom brukar sitta ganska tajt!
Så det kanske är dags att lägga på sig lite.. Byxor som är XS sitter löst!!

Saknar Fredrik så jag spricker snart.. Det är ju aslång tid kvar tills vi träffas nästa gång! "/
10 dagar.. Ja, jag räknar ner.. Men jag längtar så himla mkt!
Älskar honom mest <3<3

Wonder gick föressten helt perfekt igår, det va bara att sitta å åka nästan, så hon fick galoppera
på slingan och hoppa små hinder i skogen efteråt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback