Sjukt nice helg!

Helgen va helt fantastisk..
Emma och jag satte oss på tåget, sov och tittade på film..
I Sundsvall gick vi till Donken för att köpa lite kaffe, eftersom
att det va ett bra tag tills bussen skulle komma..

När det va typ 15min kvar tittade jag på biljetten, och där stod det "busstation"
och vi va på centralen.. Det tar ca 10min att springa till busstationen
ifrån centralen..

Och jag hade en väska som vägde runt 20kg.. JiPpIe!!
När vi kom till busstationen så fanns ingen buss där, så vi satte oss och väntade
och väntade... Fortfarande ingen buss och den skulle kommit för 15min sen..

Började ge upp hoppet lite så vi började kolla runt om ngn skulle kunna hämta
oss där.. Precis då vi fixat skjuts så kommer bussen :P
Det hade varit en trafikolycka som hade orsakat förseningen, dom hade
alltså fått stå stilla i en halvtimme i Uppsala..

Somnade sittande längst fram i bussen och vaknade i H-sand, Emma sov
fortfarande som en stock, men jag kunde inte somna om.. Tänkte för mkt på
Fredrik och att vi snart va framme :) <3

När vi kom till lilla Ullånger så gick vi raka vägen till Fredriks lägenhet.. Men
jag la märke till att hans bil inte va hemma.. Och mkt sant, dörren va låst och
ingen nyckel på gömstället.. Ringde till Fredrik och sa att vi frös och ville in.. Möttes
av en väldigt förvånad röst "ÄR NI HÄR REDAN!?" haha men han kom ganska omgående
och öppnade :) Fattar inte hur jag har kunna stått ut 3v utan Fredrik.. Älskar honom
mer än ngt annat! <3<3

Emma somnade ganska snabbt i soffan, som tur va :P haha

Klev upp vid halv 6 nästa morgon för att skicka iväg Emma med bussen, gick faktiskt
riktigt bra.. Dock så somnade jag i soffan när jag kom tillbaka från busshållsplatsen..

Vaknade av att Magnus (Fredriks pappa) kom in genom dörren xD
Han va lite social med mej och kikade i lite tidningar, när han hade gått somnade jag om igen
och vaknade av att Fredrik kom hem ifrån jobbet..

Packade osv. sedan bar det iväg till Östersund.
Johan (Fredriks bror) blev full redan i bilen på vägen upp.. haha
Fredrik fick klä ut sig till Elvis och jag till Polis.. *host*  :P
Kvällen bjöd på god mat, härligt sällskap och dricka.
Gabbis jag och Fredrik

Somnade direkt när ja satte mej på sängen, och jag visste att ja druckit lite för mkt så
självklart så va man stammis på toaletten :P men men det är smällar man får ta..
Klev upp vid 9 på lördagmorgon, åt frukost och somnade sedan på soffan med Fredrik.
Åkte sedan hem och bytte om för att åka på nästa.. Där va de så sjukt god mat så
man kunde nästan inte sluta äta xD Mör fläskfilé, potatisgratäng och cherrysås :D
Sedan va de tårta och kaffe till efterrätt.. Även lite godis och nötter serverades :)

Sen hem till Lid och släppte av pappa och Pernilla, svängde in hos Hamberg en stund
men kände att vi va ganska trötta så vi åkta hem rätt snabbt..

Somnade direkt vi lagt oss i sängen.. Hård dag..

Söndagen va riktigt lugn, fixade biljetter (nattbuss + tåg ifrån sthlm) och umgicks med min
älskade pojkvän <3 det behövde vi..

Åkte sedan upp till Lid och red lilla Carisma <3 Det är verkligen den bästa ponnyn man kan ha,
helt galen men ändå inte :P

Hämtade sedan Emma på busstationen (JAG körde bilen och pappa fick sitta bredvid :P)
Åt sedan lite lax, och Fredrik kom hem till Lid efter att ha varit på möte i Sollefteå.

Ner till bussen igen då, och åkte hem..
Men när jag satte mej på bussen så ställde jag mej den frågan "Varför åker jag med den här bussen, när
jag verkligen vill stanna kvar här hos Fredrik?"
Kom inte fram till ngt bra svar, men sånt är livet..

När vi kom fram till Linköping så ösregnade det, och jag hade mer packning med mig ner än vad jag hade när
jag åkte upp...
Vi va som dränkta katter när vi kom in genom dörren här hemma..

Men helgen har varit helt fantastisk! Ville bara stanna tiden, men tyvär så gick inte de riktigt så bra.
Red ut med Anna igår, Wonder va sjukt pigg! Dock så tappade Anna moppenyckeln någonstans
i skogen så vi har ingen moppe för tillfället, lite surt faktiskt..

Sen va de Filmkväll med Kalle och Axénarna.. två typ skräckisar..
Dock så va jag och Anna tvugna att tvätta mimmi, för att hon luktade kossbajs verkligen!
Duschade henne två gånger och sprutade lite parfym på henne men ändå så luktade hon..
Fast inte lika mkt som innan, men ändå..

Blev lite sent och jag vet exakt vad som händer om jag är uppe sent, orkar inte upp ur sängen
nästa morgon..
Och exakt så blev det, så jag sjukanmälde mej. Och fick fetaste utskällningen av Fredrik..
Saknar honom såååå hiimla mkt!<3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback