Kanske dags igen?

Jag är ju som jag är.. är inte så duktig på att blogga..
Men när jag väl kommer igång så är det ju superkul!

Mkt har hänt sedan sist jag skrev..
Wonder är kvar.. men till salu.. En som kom och provred henne i söndags,
vilket gick väldigt bra, så jag väntar på ett samtal bara :D

Har numera pojkvän som jag älskar mest över allt annat!
Firar 4 veckor på Lördag :D
Blir till att fixa en överraskning då ^^

Tänkte jag skulle fixa en ny header hit också.. Men jag känner att
jag inte riktigt orkar det idag.. Ska städa och till stallet å rida.
Har varit hemma ifrån skolan idag.. Vaknade av att jag hade feber och
så ont i halsen att jag knappt kunde prata.. Inte kul!..

Saknar min älskade Fredrik <3

Jag vill att det ska bli vinter så att jag kan få köra skoter igen!
Och jag vill hem så att jag kan fortsätta övningsköra!

Pappa som kör Pernilla ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback