Fest fest fest!

Va på skördefesten igår med Anna och Sanna.. Vilket var mycket uppskattat!
Skönt att komma ut och bara få släppa loss.
Dock har jag träningsvärk idag, men det är smällar man får ta xD
Wonder gick sjukligt bra igår när jag red, helt avslappnad och
gjorde exakt som jag sa att hon skulle göra!
Funderar på om hon blir dressyrponny istället för hopp :P
Tog några skutt på cavalettin, och hon gjorde det bara för att jag
sa att hon skulle göra de, hon tyckte de inte va speciellt roligt..
Skrittade av Turbo efter att Anna hopptränat också, sötare
häst får man leta efter! :)
Helt slut när jag vaknade imorse, orkade inte ens vrida på mej i sängen..
Så det blev att jag låg kvar.. En sak som inte kommer att hända så
ofta, men det var så tvunget.
Sov till halv 1, och det behövdes.. Kom i säng vid halv 3 igår :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback