Skolan och aldrig varit mer lycklig :)

Sitter i skolan och har Tema.
Anna sitter bredvid mej och försöker jobba lite..
Går inte så bra för mej, orkar inte alls, så jag får göra det hemma
sen istället :)
Satt och spelade och kollade på hästar, fina lektioner det här :P
Orkade inte rida igår, mockade åt mille och åt Wonder sen så va
det dags att fodra Ek, Grå och Svarta stallet.. Fick lite hjälp
av Emma som tur va <3

Jag har ringt till hovslagaren också, och han kommer nästa vecka på torsdag,
så jag ska försöka se till att veterinären kommer där på fredag.
Sen är det tävling som gäller :D 90 och 1m på Turbo..
Har dock aldrig hoppat honom men det går nog fin fint iaf,
det är tur att han är snäll.

Min älskade Fredrik kommer imorgonkväll, och jag längtar så sjukt mkt! <3
Vi har 2 månader idag btw :D
Så himla glad att allt löser sig och att allt kommer bli bra...
Har fixat en överraskning som han ska få idag också, eftersom att jag
faktiskt fick blommor när vi hade 1 månad ^^ <3
Kommer alltid att älska honom och han är alltid nr 1!

Får se om jag och Anna åker på bio imorgon (Flickan som lekte med elden)
och om Fredrik kan plocka upp oss i stan så vi slipper åka buss..
Men men får se vad som händer..

Vi byter schema nästa vecka, så sjukt slappt! :D <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback