*Puh*

Ja, då skriver man här igen då..
Kan ju börja med att Wonder blev såld i måndags, och åkte till Strängnäs <3
Jag hoppas allt kommer bli bra med henne i hennes nya familj :)
Väldigt tomt utan henne nu men det känns bra...


Hade extra stalldag i tisdags så jag red fina Master..
Sen klippte jag, Anna och Sanna Mårten, supersöt!

Igår hade jag så himla ont i ryggen att jag inte kom upp ur sängen..
Sov med Turbos Back On Track inatt, blev lite bättre men det är fortfarande
inte alls bra..
Orkade inte gå i regnet till skolan imorse heller så jag tog stallbussen och missade
en lektion, men det funkade ju det också..

Ska åka hem till Fredrik om 1½ timme <3 Längtar så himla mkt nu! Det är så nära..!
Måste bara ladda mobilen full med bra låtar så att man klarar sig hela vägen..
Är framme i Ullånger kl. 04.00 och ja & Fredrik ska åka ner till Sundsvall och shoppa bla.
vid halv 10 ^^ Men men, det är bara sova på bussen :)

Hoppas min vecka i Höga Kusten blir lång och härlig <3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback