Fest och försäljning av häst :D

Har ändrat lite här på bloggen men den vill inte riktigt vad jag vill..
Ngn som kanske kan hjälpa?

Va på fest i lördags, och jag har aldrig någonsin varit så full!
Kommer ihåg typ hälften, helt galet va de iaf..
Gick och la oss vid halv 6-6 tiden och jag skulle visa Wonder vid halv 10..

Telefonen ringde kl 9 och då hade spekulanterna redan kommit.
Det va bara att kliva upp och ta sig ut,
jag va fortfarande full och jag förklarade exakt hur det va för dom
som kommit för att kolla och att jag inte borde visa ngt..
(Som tur va hade ju tjejen ridit Wonder en gång innan så det va ingen fara)
Det gick superbra, fast dom ville pruta ner henne 3000 till, vilket jag inte
gick med på. Men när jag pratade med dom nyss så va dom beredda
på att betala det jag ville ha :D

Så jag ska ringa veterinären imorgon och fixa så att hon besiktas..
Förhoppningsvis går hon igenom, och dom skulle ta med sig transporten direkt :D
Måste prata med min mor också och se om hon kan komma ner eller om hon
faxar ner kontrakt osv. Får se vad som händer..

Har iaf ringt ungdomsmottagningen och bokat tid för att fixa p-piller ^^
Och på fredag kommer min älskade pojkvän hit! <3 saknar och älskar honom så
himla mkt att jag vet inte vad jag skulle göra utan honom <3<3


Älskling blir ngn annans älskling <3<3

Kommentarer
» Ida W

Du borde skaffa p-stav ist :P mycke mer behändigt XD

2009-10-07 // 23:14:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback