Sitter i lägenheten..

Fredrik fyllde år igår, men va ju lagomt social..
Åkte härifrån vid 6-7 tiden och kom tillbaka vid 23(!)...
Så jag fick roa mig själv lite, ringde Pernilla och frågade om hon
ville åka med till Ö-vik för att fixa en present åt Fredrik.
Tog bussen upp till övik och köpte ett presentkort på paradisbadet´s SPA..
Kikade lite på Gina Tricot men hittade inget, eller hittade en asfin kappa
som kostar 699kr
.. Får åka och köpa den sen, när det finns pengar :P xD

Åkte sedan hem igen, bytte om till ridkläder och åkte till mamma och pappa.
Carisma va sjukt pigg! xD Hon hade inte ridits sedan i söndags..
Hon va mer i luften än på marken, men det va skitskoj! :D <3<3
Det märks inte att hon är 26år gammal, lilla tanten :P

Fredrik kom och skulle hämta mej och han fick en present av Pernilla,
hemmagjord hallonsylt :P haha bästa presenten enligt mej xD

Åkte hit till lägenheten igen och jag fick ge min present..
Han blev väldigt nöjd och vi ska åka dit vid jul ^^

Fick ett sms där det stod att Niccozca gått igenom besiktningen,
så jag kommer bli hästägare igen i Januari! :D:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback