Hemma ifrån skolan...

Sitter och ugglar framför datorn som vanligt..

Vaknade imorse av väckarklockan vid 07.50
Tog på mig ridkläderna, men kände att jag inte mådde helt 100..
Gick in till köket och gjorde iordning frukost, åt
och bestämde mej för att stanna kvar hemma åtminstone
på förmiddan..

Har tvättid mellan 07-14 så jag gick iväg med en tvätt och mådde
verkligen SKIT, gick och la mej i alla kläder som jag hade på mig
och somnade direkt.. Vaknade av att jag va helt kallsvettig..
Usch! Hämtade tvätten och fixade en ny.. Gick och gjorde iordning
något mer att äta och då va klockan så mkt att det skulle vara dags
att gå till skolan om jag skulle gå på em..
Men jag fick lov att säga till min mentor att det inte gick, och nu
sitter jag här..
Ska åka med tåget 18.05 ifrån Linköping ikväll, Fredrik fyller ju år
imorgon! <3
Åker sedan buss ifrån stockholm vid 21 tiden.. hemma 04.00 xD
LÄNGTAR tills jag får träffa min älskade Fredrik igen! 3 veckor sedan sist! <3

Har btw bytt bloggdesign.. Emma hjälpte mej att sätta in den :D <3<3
Thanks!

Sitter och kollar på lilla Mimmi/Kys som slickar på sina bakben xD

Så himla söt!!! <3

Snart får jag träffa lilla Tudor också <3 Som alltid sitter och skitar ner
Fredriks bil xD stackaren får tvätta den 24-7

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback